Velkommen  

Artikler og værktøjer

Kurser

Kursusbeskrivelse

Facebook LinkedIn Twitter Gem i din kalender 2025-10-21 09:00:00 2025-10-21 16:00:00 Europe/Copenhagen Klientens kundefokus og servicebaserede forretningsmodel (ej tilmeldt) Klientens kundefokus og servicebaserede forretningsmodel, Tilmeld på: https://old.danskeadvokater.dk/Default.aspx?ID=22318&ProductId=PROD3261 Danske Advokater, Valencia - Vesterbrogade 32, 1620 København V Udskriv

Klientens kundefokus og servicebaserede forretningsmodel

Få indsigt og værktøjer til at styrke din klientrådgivning og -sparring gennem kunderelationer, kundefokus og servicebaserede forretningsmodeller.

 


Udbytte: Den hastige udvikling af blandt andet legal tech-produkter vil gøre mange virksomheder mere konkurrencedygtige, mens det samtidig vil blive sværere at differentiere sig. I begge situationer kan et skarpt og strategisk kundefokus være med til at forme og fastholde succes på både den korte og lange bane.


Kursusbeskrivelse

Du lærer at kontekstualisere din rådgivning ved at kombinere din juridiske ekspertise med en bedre forståelse for klientens virksomhed, forretningsmodel og markedsvilkår. Dermed føjer du et nyt perspektiv til din rådgivning, som giver dig mulighed for at øge værdien til gavn for din klient og din forretning.

Du bliver i stand til at vurdere og rådgive om kundeorientering, service og serviceaftaler som konkurrenceparametre. Ved at analysere markedets udvikling lærer du at identificere muligheder og styrke dine klienters forretning gennem en proaktiv og helhedsorienteret rådgivning.

Du går hjem fra kurset med en værktøjskasse fyldt med konkrete værktøjer, som du kan bruge direkte i din rådgivning. Det omfatter bl.a.:

  • Klientfokuseret kunderådgivning
  • The Whole Product – udvikling af forskellige løsninger for klienten
  • The Value Proposition Design model – med fokus på “the job-to-be-done”
  • En forståelse for Service Profit Chain
  • Differentiering i forhold til segmenter
  • Servicebaserede forretningsmodeller
  • Kundefokus og ændringer af centrale KPI’er.


Kurset er relevant for dig som har interesse for kundefokus og servicebaserede forretningsmodeller.

Kurset er en del af uddannelsen, Forretningsorienteret Klientrådgivning. Du kan læse mere om uddannelsen og tilmelde dig de øvrige moduler her.

Undervisningsform
Kurset er designet til at imødekomme din travle hverdag, og derfor foregår undervisningen som blended learning. Det vil sige, at forberedelsen til kurset finder sted online, mens den fysiske undervisning finder sted i vores moderne undervisningslokaler på Vesterbrogade i København.

 

Underviser
Mogens Bjerre

Mogens Bjerre

Lektor på Institut for Afsætningsøkonomi på Copenhagen Business School (CBS)


Mogens Bjerre, erhvervsforsker og ph.d., er lektor på Institut for Afsætningsøkonomi på Copenhagen Business School (CBS) siden 2005. Inden da arbejdede Mogens som management konsulent i mere end 10 år. Mogens har skrevet adskillige bøger om bl.a. franchising, mærkevarebegrebet, trade marketing, key account management, strategisk relationsmarkedsføring og organisationers købsadfærd. Seneste skud på stammen er Morgendagens Salg & Salgsledelse samt Sales Governance. Han underviser på CBS’ MBA-uddannelser, HD Strategisk Salg & Marketing. Derudover er han bestyrelsesmedlem i en række virksomheder og fonde.

Henvendt til

Advokater, advokatfuldmægtige, juridiske konsulenter og andre, som ønsker værktøjer til at få en dybere forståelse af klientens situation.

Pris og praktiske oplysninger

Tid og sted

21. okt. 2025 kl. 09:00 - 16:00

 

Pris: kr. 5.250,00

Medlemspris: kr. 4.250,00

Priser er ekskl. moms

 

Danske Advokater, Valencia
Vesterbrogade 32
1620 København V

7 kursuslektioner



Kursus Danske Advokater
Kursus | 33 43 70 00 | kursus@danskeadvokater.dk


Kontakt

Danske Advokater afholder kurser og uddannnelser inden for de fleste privat- og erhvervsretlige emner. Kontakt os, hvis du har spørgsmål vedrørende et kursus.

Læs mere…

33 43 70 00